Klantenservice
Nederland
Change country & language
Country
Language
Winkelmand
Je hebt niks in je winkelmandje!

Over Glas Scandinavia AB

Het bedrijf is gevestigd in Stockholm. Het adres van het bedrijf is Högbergsgatan 97, 118 54, Stockholm Zweden.

Als u met ons in contact wilt komen, stuur dan een e-mail naar support@wearglas.nl met uw probleem en contactgegevens, en dan zal onze klantenservice u zo snel mogelijk helpen.

1. Bestellen

Wanneer u uw bestelling heeft voltooid, wordt er een bevestiging van uw bestelling naar uw e-mailadres gestuurd. In deze e-mail vindt u alle relevante informatie zoals product, prijs, factuur en afleveradres. Als er iets mis is met de bevestiging van uw orderbevestiging, neem dan onmiddellijk contact met ons op via support@wearglas.nl.

2. Verzending

Wanneer u uw bestelling voltooid, wordt er een orderbevestiging naar uw e-mailadres gestuurd. In deze e-mail vind je alle relevante informatie zoals product, prijs, factuur- en afleveradres. Als er iets mis is met de orderbevestiging, neem dan onmiddellijk contact met ons op via support@wearglas.nl.

3. Prijzen

Onze normale levertijden zijn 1-3 dagen in Zweden en 4-6 dagen voor alle andere landen in de EU. NOTITIE! Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden niet eerder verzonden dan de volgende werkdag. Als er vertragingen in de levering optreden (zonder dat wij u op de hoogte stellen van een langere levertijd), dient u contact met ons op te nemen via e-mail: support@wearglas.nl.

4. Retourbeleid

U heeft het recht om de goederen die u op de website heeft gekocht binnen 30 dagen na de datum van levering van uw goederen terug te sturen, tegen een vast bedrag van 6 EUR of het equivalent in andere valuta. Ook kunt u, binnen 30 dagen na levering, kosteloos wisselen van product. Als u dit wilt doen, neem dan contact met ons op via support@wearglas.nl.

4.1 Bij gebruik van uw herroepingsrecht: Om van het herroepingsrecht gebruik te kunnen maken, moet u aangeven dat u spijt heeft van de aankoop. Het bericht moet naar ons worden gestuurd via support@wearglas.nl. Vermeld in uw bericht naar ons duidelijk uw naam, adres, e-mailadres, bestelnummer en welke producten u wilt retourneren. U dient de producten onmiddellijk na bevestiging aan ons te retourneren en niet later dan 30 dagen vanaf de datum waarop uw producten bij u zijn afgeleverd. Om het herroepingsrecht van toepassing te laten zijn, moet u ons de goederen opsturen in dezelfde staat als toen u ze ontving. U bent zelf verantwoordelijk voor het retourneren van de goederen, levering en de staat van de producten bij retournering. De producten dienen daarom goed verpakt en in originele verpakking te worden verzonden. Op het restitutiebedrag behouden wij ons het recht voor om een ​​bedrag af te trekken dat overeenkomt met de waardevermindering in vergelijking met de oorspronkelijke waarde van het product bij gebruik of beschadigdheid. We behouden ons het recht voor om bij teruggave EUR 6 als retourkosten in rekening te brengen.

4.2 Het herroepingsrecht is niet van toepassing op: Producten die om gezondheids- of hygiënische redenen zijn verzegeld (verzegeld) en waarvan de verzegeling (verzegeling) door u is verbroken. Producten die het karakter hebben van verzegelde geluids- of beeldopname en waarvan de verzegeling door jou is verbroken. Speciaal gemaakt product, dat speciaal voor u op maat is gemaakt of een duidelijk persoonlijk tintje heeft naar uw wensen. Diensten die zijn voltooid en waarbij u uitdrukkelijk heeft ingestemd met de aanvang van de dienst zonder herroepingsrecht. Goederen die snel kunnen bederven, zoals voedsel. Losse aantallen kranten of tijdschriften. Kijk hier voor meer informatie over het wettelijk herroepingsrecht

5. Klachten

Alle producten hebben 1 jaar garantie. Wij inspecteren alle producten voordat ze naar u worden verzonden. Mocht het product bij aankomst beschadigd zijn of verkeerd geadresseerd zijn, dan verbinden wij ons ertoe, in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake consumentenbescherming, de fout kosteloos te herstellen. U moet altijd contact met ons opnemen voor goedkeuring voordat u een defect artikel retourneert. De klacht moet onmiddellijk worden verzonden nadat het defect is geconstateerd. 5.1 Hoe gaan we om met klachten? Eventuele fouten en defecten dienen altijd te worden gemeld aan support@wearglas.nl waar u uw naam, uw adres, e-mailadres, bestelnummer en een omschrijving van de fout beschrijft. Als we de fout niet kunnen verhelpen of een vergelijkbaar product kunnen leveren, zullen we u het defecte product terugbetalen in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake consumentenbescherming. Bij goedgekeurde klachten zijn wij verantwoordelijk voor de retourzending. We behouden ons het recht voor om een ​​klacht te weigeren als blijkt dat het product niet onjuist is in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake consumentenbescherming. Bij klachten volgen wij richtlijnen van de Algemene Klachtencommissie, zie arn.se.

6. Beperking van aansprakelijkheid

Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor indirecte schade die kan ontstaan ​​door het product. Wij aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor vertragingen / fouten als gevolg van omstandigheden die buiten het bedrijf vallen (overmacht). Deze omstandigheden kunnen bijvoorbeeld zijn: arbeidsconflict, brand, oorlog, beslissing van de autoriteit, verminderde of geen levering van leverancier. Bovendien wordt geen verantwoordelijkheid aanvaard voor eventuele wijzigingen in producten / producteigenschappen die zijn gewijzigd door de respectieve leverancier en andere factoren buiten onze controle.

7. Productinformatie

We behouden ons het recht voor om eventuele typefouten op deze website en de uiteindelijke verkoop van producten. We kunnen niet garanderen dat de afbeeldingen het exacte uiterlijk van de producten weergeven, aangezien er een bepaald kleurverschil kan optreden afhankelijk van de weergave, fotokwaliteit en resolutie. We proberen altijd de beste manier om de producten zo nauwkeurig mogelijk weer te geven.

8. Cookie-informatie

Volgens de wet op elektronische informatie moeten bezoekers van een website, omwille van de privacy, worden geïnformeerd over het gebruik van cookies. De informatie in de cookie kan worden gebruikt om het browsen van een gebruiker te volgen. Cookie is een klein tekstbestand dat de website die u bezoekt, opvraagt ​​om op uw computer te worden opgeslagen om toegang te bieden tot verschillende functies. U kunt uw browser zo instellen dat deze automatisch cookies weigert.

9. Persoonlijke gegevens

Door bij Glas Scandinavia AB te winkelen, aanvaardt u ons beleid inzake gegevensbescherming en onze verwerking van uw persoonlijke gegevens. Wij beschermen uw privacy en verzamelen niet meer informatie dan nodig is om uw bestelling te verwerken. Wij zullen uw gegevens nooit verkopen of doorgeven aan derden zonder wettelijke basis.

Glas Scandinavia AB is verantwoordelijk voor de verwerking van de persoonlijke gegevens die u ons als klant hebt verstrekt. Uw persoonlijke gegevens worden door ons verwerkt om uw bestelling te kunnen afhandelen en in die gevallen waarin u gevraagd heeft om nieuwsbrieven of promotionele aanbiedingen - om de marketing te kunnen aanpassen aan uw individuele behoeften. De informatie hieronder is een samenvatting van hoe wij uw gegevens opslaan en verwerken in overeenstemming met de Verordening Gegevensbescherming (GDPR).

9.1 Wat zijn persoonlijke gegevens Een persoonsgegeven is alle informatie die direct of indirect aan een natuurlijk persoon kan worden toegeschreven.

9.2 Welke gegevens slaan we op? Om uw bestelling te kunnen afhandelen en vragen met betrekking tot uw bestelling (klantenservice) te kunnen beantwoorden, slaan wij uw voor- en achternaam, adresgegevens, telefoonnummer, e-mailadres, IP-adres en aankoopgeschiedenis op. Uw gegevens worden bewaard zolang wij een wettelijke basis hebben om uw gegevens te verwerken, bijvoorbeeld om de overeenkomst tussen ons na te komen of om te voldoen aan een wettelijke verplichting op grond van bijvoorbeeld de Boekhoudwet.

9.3 Wettelijke basis In verband met een aankoop worden uw persoonsgegevens verwerkt om de overeenkomst met u af te sluiten. Marketing, promoties en soortgelijke mailings vinden plaats met uw toestemming.

9.4 Welke informatie wordt gedeeld en met welk doel?

9.4.1 Betalingsprovider Bij het doen van een aankoop wordt informatie gedeeld met onze betalingsprovider. Wat wordt opgeslagen is voornaam, achternaam, adres, e-mailadres en telefoonnummer. Als u ervoor kiest om op factuur te betalen, wordt ook het burgerservicenummer van de betalingsprovider opgeslagen. De informatie wordt opgeslagen om de aankoop af te ronden en om de partijen te beschermen tegen fraude. De betalingsprovider die we gebruiken is Adyen.

9.4.2 Levering en uitvoering Om uw bestellingen te bezorgen en onze overeenkomst te voltooien, moeten we specifieke informatie delen met het transportbedrijf. Wat met het transportbedrijf wordt gedeeld, is de voornaam, achternaam en adresgegevens voor bezorging. E-mailadres en / of mobiel nummer kunnen ook worden gedeeld met de rederij voor melding. De koeriersdienst waarmee we samenwerken zijn: DHL, Deutsche Post, PostNord en EarlyBird.

9.4.3 Nieuwsbrief / SMS-verzending Als u ervoor heeft gekozen u aan te melden voor onze nieuwsbrief, worden uw voornaam, achternaam, telefoonnummer en e-mailadres gedeeld met onze leverancier. Dit om u op de hoogte te kunnen houden van informatie en aanbiedingen voor marketingdoeleinden. We gebruiken Klaviyo voor het versturen van nieuwsbrieven en sms-berichten.

9.5 Het recht op toegang U heeft het recht om uittreksels te ontvangen van alle informatie die bij ons over u beschikbaar is. De uittreksels worden elektronisch aangeleverd in een leesbaar formaat.

9.6 Recht op rectificatie U heeft het recht om ons te vragen onjuiste informatie bij te werken of informatie aan te vullen die onvolledig is.

9.7 Het recht om te worden vergeten U kunt op elk moment verzoeken om uw gegevens te verwijderen. Er zijn enkele uitzonderingen op het recht op verwijdering, bijvoorbeeld als het moet worden bewaard omdat we een wettelijke verplichting moeten nakomen (bijvoorbeeld volgens de boekhoudwet).

9.8 Verantwoordelijk voor gegevensbescherming Glas Scandinavia AB is verantwoordelijk voor de opslag en verwerking van persoonsgegevens in de webwinkel en zorgt ervoor dat de regels worden nageleefd.

9.9 Hoe we uw persoonlijke gegevens beschermen We gebruiken industriestandaarden zoals SSL / TLS en eenrichtings-hash-algoritmen om gevoelige informatie zoals persoonlijke gegevens en wachtwoorden op een veilige manier op te slaan, te verwerken en te communiceren. We gebruiken een Zweeds platform, Brink, dat wordt beheerd door Brink Commerce AB gevestigd in Stockholm.

10. Wijziging van de algemene voorwaarden

We behouden ons het recht voor om op elk moment wijzigingen aan te brengen in de voorwaarden. Wijzigingen in de voorwaarden worden online op de website gepubliceerd. De gewijzigde voorwaarden worden als geaccepteerd beschouwd in verband met bestellingen of bezoeken aan de website.

11. Geschil en rechtskeuze

In het geval dat een geschil niet kan worden opgelost in overleg met de klantenservice van het bedrijf en de klant, kun je als klant terecht bij de Algemene Geschillencommissie, zie arn.se. Voor inwoners van een ander EU-land dan Zweden kunnen klachten online worden ingediend via het platform voor geschillenbeslechting van de Europese Commissie, zie http://ec.europa.eu/consumers/odr Bij een geschil volgen wij beslissingen van ARN of het bijbehorende geschillenorgaan. Geschillen over de interpretatie of toepassing van deze algemene voorwaarden zullen worden geïnterpreteerd in overeenstemming met de Zweedse wet en wetgeving.

Enhance everyday beauty

Modieuze en hoogwaardige brillen en brillenaccessoires ontworpen in Stockholm.

Levering
Betalingsmethoden
© GLAS Scandinavia AB